Etiquetes

dimecres, 31 d’octubre del 2012

EXPERIMENTAM AMB LES OLORS

L'altre dia a classe vam experimentar amb el sentit de l'olfacte.

Vam olorar tres pots amb els ulls ben tapats.

Dins cada pot hi havia una cosa diferent.


Primer havíem d'olorar-los i després havíem d'endevinar què hi havia dins cada un.


Alba: - A jo m'ha agradat molt. Jo crec que és s'experiment més guay que he fet.

Àlex C: Jo els he endevinat tots tres i la prova m'ha agradt molt. I un poc difícil ha estat la prova.

Loren: A mi m'ha costat molt ja que estic refredat. 

Mario: La primera per jo ha estat la més fàcil(vinagre), i la darrera la més difícil (camamil·la). Però la veritat ha estat divertit.

Joan: M'ha costat però ha estat molt divertit.

Ruth: Només n'he endevinat un, els altres apestaven un poc. M'ha costat però m'ha agradat.

Aaron: Ha estat divertit i a jo m'ha agradat el de cafè.  

Mónica: Ha estat molt divertit i difícil i he endevinat tot.

Sergi: El que mès m'ha agradat olorar és el cafè.

Imma: Quan he vist a tothom me feia vergonya però al final ha estat molt divertit i m'ha agradat molt.









Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada